четвер, 18 серпня 2022 р.

 Тема «Шляхи реалізації Нової української школи на уроках зарубіжної літератури у 5 класі» стала ключовою на зібранні вчителів зарубіжної літератури міста Тернополя. Разом з нами працювали запрошені на онлайн зустріч словесники з Могилів – Подільського району , Ямпільської міської ради, Вінницької області.

      Нова українська школа є школою радості, де читають найкращі книжки світу, де відкривають радість життя і пізнання. Прихід НУШ у 5 клас збігся з важким випробуванням – війною, яка зробила неабиякий відбиток на душах не лише дорослих, але й дітей. Як не зламатись?Не впасти під тягарем війни і залишитись Людиною? Ці та інші запитання стоять гостро перед кожним з нас. А перед педагогами, яким доручено дітей, особливо.

         Відповідно до Держстандарту їм надана академічна свобода: вибір модельних програм і підручників, створення власної програми і календарного планування, інструментарій формувального оцінювання. Кожен педагог обирає свій шлях досягнення очікуваних результатів.

     Настав час цілковитої перебудови мислення педагога, його діяльності. Складання навчальної програми вчителем – перший сміливий крок у реалізації запропонованих модельних програм. Тому під час зустрічі детально опрацювали структуру навчальної програми і календарне планування.

      Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів регламентовані наказом МОНу від 01 квітня 2022 року № 289 теж потребували поетапного тлумачення. Учасники зустрічі опрацювали інструментарій формувального оцінювання. Спробували створити сторінку в журналі «Оцінювання навчальних досягнень учнів».

    Зміни чекають дітей та їх вчителів на уроках зарубіжної літератури у 6-11 класах. Затверджено та надано гриф МОНу (наказ від 03 серпня 2022 року №698) програмі «Зарубіжна література 6-9 класи. Відповідно до оновленої програми виведено  творчість російських письменників.

    Учасники методичного кластеру, саме таку форму  роботи обрала,опрацювали елементи навчально – діяльнісних ігор на уроках словесності.

  Переконана, що високий професіоналізм вчителів зарубіжної літератури, їх життєва мудрість і любов до дітей сприятимуть успішному навчанню учнів у «Школі радості».

 Презентація ТУТhttps://docs.google.com/presentation/d/1tYYCaXkV0mYu6Bbs9Bkq3qs1mnFubZo6/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true


Рекомендації фаховим підрозділам (зарубіжна література) шкіл в умовах переходу до Нової української школи

І. Оновлення викладання предмету через:

- синтез  інноватики та традицій ( наскрізна цифровізація);

- роботу в режимі креативної педагогіки;

- організацію самопізнання, саморозвитку й самореалізації особистості учня у процесі освітньої діяльності;

- спрямованість на нове бачення змісту, цілей, педагогічних технологій,засобів контролю, оцінювання результатів навчання учнів.

ІІ.У викладанні зарубіжної літератури забезпечувати:

-         дотримання єдиного орфографічного і мовного режиму;

-         розвиток творчих здібностей, компетентностей і наскрізних умінь учнів;

-         упровадження освітніх інновацій, передового педагогічного досвіду;

-         формування читацьких інтересів школярів

 

ІІІ. В умовах дистанційного навчання використовувати цифрові сервіси та онлайн – інструменти, які урізноманітнюють освітній процес, створюють можливості для розвитку творчої активності учнів.

 

Компетентнісно – діяльнісний підхід до навчання є основою спроможності людини успішно жити та діяти в суспільстві

Немає коментарів:

Дописати коментар