вівторок, 1 грудня 2020 р.



      САМООЦІНКА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ



 САМОЦІНКА - ОЦІНКА САМОГО СЕБЕ,  СВОЇХ ДОСТОЇНСТВ І НЕДОЛІКІВ





І. Учитель проводить орієнтовані на учнів заняття, під час яких проявляє повагу до них як особистостей:


Індикатор

Потребує покращення

Задовільний

відмінний

Учитель підтримує різноманітні інтер-претації предмета обговорення
 
 

Вимагає формаль-ного повторення правильних відповідей
 
 

Погоджується з деяки-ми різними відповідями.
 

Зазвичай підтри-мує погоджєься
з різними відпові-дями
 
 

 Педагог підтримує учнів у висловлен-ні та підтримці їхніх ідей і думок

 Рідко підтримує учнів у висловленні та підтримці їхніх ідей і думок

 Інколи підтримує учнів у висловленні та підтримці  їхніх ідей і думок

 Зазвичай, підтри-мує учнів у вислов-ленні та підтримці їхніх ідей і думок





ІІ.Класне середовище, створене вчителем,  відповідає змісту, принципам, потребам інтерактивної навчальної діяльності й методам, що потрібні на уроці .


Індикатор

Потребує покращення

Задовільний

відмінний

 Учитель  створює умови у класній кімнаті  для   по-треб  уроку і спря-мовує ефективну групову діяльність учнів

 Визнає в класі тільки такий порядок, коли учні сидять рядами; не створює умови для урізноманітнення діяльності

 Часто змінює порядок у класі відповідно до діяльності

 Постійно змінює умовив класі від- повідно до певної діяльності

 Учитель прагне, щоб роботи учнів демонструвались у кабінеті чи інших місцях навчально-го простору школи, на настінних виставках

 Рідко організовує виставки праць учнів

 Часто дає учням можливість демонструвати результати ро- боти в класі

 Зазвичай, дає учням можливість демонструвати результати роботи у класІ та в школі

 

 

 

 



ІІІ. Учитель створює умови для ефективного навчання учнів змісту за державною програмою.

Індикатор

Потребує покращення

Задовільний

відмінний

 Педагог намагається досягти засвоєння змісту програми, застосовуючи різні методи навчання, щоб гаРАНТУВАТИ оптимальні навчальні результати


 Проводить УСІ уроки одним тим самим   способом, не урізнОма-нітнює сферу діяльності


 Інколи використовує методи актив-ного та Інтер-активного на-вчання,різно- манітні засо-би навчання

 Зазвичай використовує методи активного та ІНТЕРАКТИВНОГО на-вчання, різноманітні засоби навч
ання

 

 

 

 


 Іv.Учитель використовує активне й інтерактивне навчання

Індикатор

Потребує покращення

Задовільний

відмінний

 Учитель використовує методи активного навчання

 

 Використовує лекції майже весь час

 Часто викорис- товує лекції, ін- коли учні зада- ють питання

 Рідко читає лекції, зазвичай, дає мож- ливість учням відповідати на питання своїх одно-класників

 Педагог застосовує поєднання фрон-тальНОгрупової, парної та індиві-дуальної роботи

 Учні на всіх уроках беруть участь лише

у фронтальній активності

 Учні інколи працюють у па- рах та малих групах

 Учні зазвичай працюють у парах і малих групах

 Викладач готує ре- тельний регламент для кожної активності


 Не готує регла- мент, не розуміє особливостей уроку та потреб учнів

 Часто керує ча- сом відповідно до особливостей уроку та потреб учнів

 Постійно планує час відповідно

до особливос-тей уроку та потреб учнів


   за пОМЕТУН О.   доктор  педагогічних наук, професор         України,      Київ


Немає коментарів:

Дописати коментар