МОДЕЛЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ
ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
Вчителю необхідно допомогти оволодіти навичками проектування власного розвитку, застосування яких приведе до цілеспрямованого вибору моделі і змісту власного підвищення кваліфікації. З цією метою радимо використати потенційні освітні ресурси професійного розвитку педагога.
Індивідуальний
освітній маршрут педагога
№ з/п |
Освітні ресурси |
Навчальні роки |
||||
2020/ 2021 |
2021/ 2022 |
2022/ 2023 |
2023/ 2024 |
2024/ 2025 |
||
Зовнішні ресурси |
||||||
|
Атестація |
|
|
|
|
|
|
Курси підвищення кваліфікації |
|
|
|
|
|
|
Дистанційне навчання (курси, тренінги тощо) |
|
|
|
|
|
|
Участь у професійних, творчих конкурсах, фестивалях, проектах |
|
|
|
|
|
|
Районні методичні об’єднання вчителів |
|
|
|
|
|
|
Методичні заходи (семінари, вебінари, відеоуроки) |
|
|
|
|
|
|
Мережева взаємодія з вчителями |
|
|
|
|
|
|
Участь в експертних комісіях |
|
|
|
|
|
|
Участь у журі конкурсів |
|
|
|
|
|
|
Стажування |
|
|
|
|
|
|
Експериментальна діяльність |
|
|
|
|
|
|
Відкритий (додатковий) ресурс |
|
|
|
|
|
Внутрішні ресурси |
||||||
|
Педагогічні ради |
|
|
|
|
|
|
Методичні заходи (семінари, консультації) |
|
|
|
|
|
|
Участь у роботі шкільних методичних формувань |
|
|
|
|
|
|
Уроки, заходи (відвідування, взаємовідвідування) |
|
|
|
|
|
|
Відкритий (додатковий) ресурс |
|
|
|
|
|
Самоосвіта |
||||||
|
Методична проблема |
|
|
|
|
|
|
Вивчення педагогічних технологій |
|
|
|
|
|
|
Апробація підручників |
|
|
|
|
|
|
Інтернет-ресурс |
|
|
|
|
|
|
Електронне портфоліо |
|
|
|
|
|
|
Відкритий (додатковий) ресурс |
|
|
|
|
|
Взаємонавчання |
||||||
|
Відкриті уроки, заходи (проведення) |
|
|
|
|
|
|
Майстер-класи, авторські творчі майстерні |
|
|
|
|
|
|
Дисемінація досвіду |
|
|
|
|
|
|
Публікації |
|
|
|
|
|
|
Відкритий (додатковий) ресурс |
|
|
|
|
|
Особливе місце у кожному із чотирьох блоків відведено «відкритому ресурсу», тобто вчитель сам вибирає і доповнює запропонований набір освітніх ресурсів. Це активізує діяльність вчителя, формує у нього професійну вибірковість.
Запропонована таблиця служить інформаційним та методичним навігатором, який дозволяє вчителю побудувати власний освітній маршрут, змістовно наповнивши його, працюючи на випередження
Немає коментарів:
Дописати коментар