середу, 15 листопада 2023 р.

 

          Інструментарій вчителя основ християнської етики

                          у формуванні духовності школярів


       Християнська духовність – це зустріч з Богом, зустріч з іншою людиною, зустріч із самим собою. Духовність – це віднайдення глибокої гармонії з усім світом.

-         Для чого людина шукає духовність? Через брак духовності людина почувається самотньою, втрачає радість і сенс життя.

 

Під час війни говоримо про загострену потребу духовності. Війна – це час величезних втрат, але й шанс для великих можливостей духовного зростання. Прикладом духовного наставництва для педагогів є життя- подвиг Івана Боско. Його словничок повчальних висловів мав би стати навігатором кожного з нас, епіграфом для уроків з основ християнської етики.

-         Який же інструментарій формування духовності школярів є актуальним сьогодні?

Про це йшла мова на вебінарі. Перлинками досвіду поділилась вчителька  з основ християнської етики Підволочиського ліцею Підгорняк Ірина.

Зацікавлення у присутніх викликало обговорення книги Лізи Теркарст «Небажана» та духовні мотиватори нащодень.

Презентація ТУТ:https://docs.google.com/presentation/d/1v17wAGSnn6JTylzsTC24iXpUEeclLQb_/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true 

               Методичні рекомендації вебінару

У процесі викладання основ християнської етики та курсу «Духовність і мораль» працювати над реалізацією  таких завдань:

– ознайомлення учнів з основами християнської моралі як фундаменту загальнолюдських цінностей;

– ознайомлення учнів із християнськими моральними цінностями: істини, благочестя, добра, любові, краси, гідності, обов’язку, совісті, честі;

– формування свідомої та відповідальної особистості учня на основі християнських духовних, моральних та культурних цінностей.

– створення належних морально-етичних умов для самопізнання і самореалізації.

 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар