Інструментарій
вчителя основ християнської етики
у
формуванні духовності школярів
-
Для чого людина шукає
духовність? Через брак духовності людина почувається самотньою, втрачає радість
і сенс життя.
Під час війни говоримо про загострену потребу
духовності. Війна – це час величезних втрат, але й шанс для великих можливостей
духовного зростання. Прикладом духовного наставництва для педагогів є життя-
подвиг Івана Боско. Його словничок повчальних висловів мав би стати навігатором
кожного з нас, епіграфом для уроків з основ християнської етики.
-
Який же інструментарій
формування духовності школярів є актуальним сьогодні?
Про це йшла мова на вебінарі. Перлинками
досвіду поділилась вчителька з основ
християнської етики Підволочиського ліцею Підгорняк Ірина.
Зацікавлення у присутніх викликало обговорення
книги Лізи Теркарст «Небажана» та духовні мотиватори нащодень.
Презентація ТУТ:https://docs.google.com/presentation/d/1v17wAGSnn6JTylzsTC24iXpUEeclLQb_/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true
Методичні рекомендації вебінару
У процесі викладання основ християнської етики
та курсу «Духовність і мораль» працювати над реалізацією таких завдань:
– ознайомлення учнів з
основами християнської моралі як фундаменту загальнолюдських цінностей;
– ознайомлення учнів із християнськими
моральними цінностями: істини, благочестя, добра, любові, краси, гідності,
обов’язку, совісті, честі;
– формування свідомої та
відповідальної особистості учня на основі християнських духовних, моральних та
культурних цінностей.
– створення належних
морально-етичних умов для самопізнання і самореалізації.
Немає коментарів:
Дописати коментар