вівторок, 8 вересня 2020 р.

 

Добавьте подпись

        Шановні колеги! 

Прожили ми перший тиждень такого довгожданого навчання. Півроку без вчителів, однокласників, без невгамов-ного дзвінка на урок…Якими будуть наші вихованці? Ці та багато інших питань виникало у кожного з нас. Та найбільше хвилювало одне: «З чого починати? Який рівень залишкових знань школярів?» Після діагностичних уроків рекомендую провести підсумок за запропонованою методикою усім відомої А.М.Богосвятської.

На парті наклеїти наліпки трьох кольорів:зелений,жовтий, червоний.

Коли діти приходять на урок, вони розсідаються в три групи,в залежності від того, як вони самі розцінюють свої знання з повторення вивченого під час дистанційного навчання.

Ті учні, які сідають в зелену групу, отримують один набір завдань і почина-ють працювати самостійно. Їм допомога вчителя не потрібна. Вони тему добре зрозуміли і розібралися.  

Ті, які обирають жовту групу, розуміють, що для них тема в цілому ясна і доступна, але треба іноді запитати уточнення у вчителя.

І ті діти, які сідають до червоної групи, потребують  допомоги вчителя. Можливо, вони не впоралися з домашньою роботою; у них багато запитань з нової теми. І вчитель більшу частину уваги, зворотнього зв’язку буде нада-вати їм. Проста ідея. Можливо, багато хто з вас про це знає і систематично використовує. Учні таку кольорову диференціацію приймають, оцінюють самі себе адекватно.

І головне, діти не бояться сказати, що вони нічого не зрозуміли, а сміливо за потреби йдуть до червоної групи. Там вони не сидять тихо, не відводять очі: «Хоч би мене не запитали». Вони відкрито сигналізують, що хочуть розібратися в темі, і отримують вчасний зворотній зв’язок.

Більше можна дізнатись у Натхненнику А.М.Богосвятської https://bogosvyatska.com/

 

Немає коментарів:

Дописати коментар