пʼятницю, 26 січня 2024 р.

 


                       Алгоритм  проведення  моніторингу

           освітніх  втрат  на  уроках  зарубіжної  літератури

       Зараз в освіті активно обговорюють питання освітніх втрат, які зумовлені як пандемією, так і війною. Вимушена перерва у навчанні, знищені школи, відсутність очного навчання. Відмінність між очікуваними результатами навчання й реальними становить освітні втрати.

      На вебінарі , присвяченому даній темі, вчителям зарубіжної літератури запропоновано алгоритм проведення моніторингу освітніх втрат  та інстру-ментарій для реалізації мети. Присутні опрацювали методику роботи з асо-ціативними картами, які не лише є діагносту вальними, але й мотивуючими в освітньому процесі.

      Учителька зарубіжної літератури Борщук Людмила (ТАЛУГ ім. І.Франка) провела модель уроку з елементами асоціативних карт (Свято,яке завжди з тобою (за повістю Ульфа Старка «Маленька книжка про любов»).


     Про наступність НУШ у 7 класах, про підручник із зарубіжної літератури розповіла Міляновська Ніна, учителька зарубіжної літератури ТСШ №7.

                           

        

      РЕКОМЕНДАЦІЇ    

            ВЕБІНАРУ

 

1.     Провести діагностику освітніх втрат (діагностувальні та самостійні роботи, тестування, бесіди тощо).

2.     Розробити програму надолуження освітніх втрат.

3.     Зберігати гнучкість календарно-тематичного планування (ущільнення, узагальнення, перерозподіл навчального часу для додаткового вивчення незасвоєних  тем).

4.     Застосовувати технологію диференційованого навчання .

5.     Змінювати формат уроків, використовувати інструменти, що допомагають оптимізувати навчальний матеріал.

6.     Подавати навчальний матеріал блоками.

  1. В освітньому процесі використовувати життєві приклади та ситуації.

Немає коментарів:

Дописати коментар