вівторок, 22 серпня 2023 р.



                      Учителі теж навчаються…

18 серпня 2023 року відбувся педагогічний міст між вчителями зарубіжної літератури Ямпільської , Могилів – Подільської  громад Вінницької області та Тернопільської  міської  територіальної   громади Тернопільської області

«Сутність, принципи та інструментарій реалізації  діяльнісного підходу

 у викладанні  зарубіжної літератури  у 6 класі НУШ» - тема, яка об’єднала учасників на міжрегіональній локації. Педагоги отримали відповіді на актуальні питання викладання предмета.

Грицак Наталя Романівна,доктор педагогічних наук, кандидат філологічних

наук, професор кафедри української та зарубіжної літератур Тернопільського  національного  педагогічного  університету ім. В.Гнатюка розповіла про актуальні питання викладання зарубіжної літератури, привітала учасників зустрічі з початком навчального року.

Консультант ТКМЦНОІМ Ковальчук Любов ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо викладання зарубіжної літератури у 6 класі. Наголосила на  стратегії підвищення мотивації учнів  до навчання, моделі підготовки для формувального оцінювання. Запропонувала розробити програму компенсації освітніх втрат школярів, сприянню розвитку індиві-дуальної освітньої траєкторії учнів.

Про особливості роботи з підручником у 5-6 класах НУШ розповіла авторка підручників із зарубіжної літератури Міляновська Ніна. Продемонструвала підручник для 6 класу, поділилась досвідом роботи з питань викладання зарубіжної літератури у 5 класі НУШ.

Учителька зарубіжної літератури з ліцею №1, м. Немирів, Вінницької облас-ті, авторка фейсбук – групи «Методичні родзинки викладання зарубіжної літератури» розповіла про особливості роботи із робочим зошитом із завданнями для діагностування навчальних досягнень у 6 класі НУШ.

Зустріч була цікава й актуальна. Учителі отримали  серпневий навігатор для успішного старту 1 вересня.


Методичні рекомендації

      При вивченні  зарубіжної літератури слід органічно поєднувати компетентнісний, діяльнісний та інтегрований підхід:

-  репрезентувати актуальні для школярів художні твори (класичні та сучасні) необхідні для духовної та психологічної адаптації людини в сучасному полікультурному суспільстві;

- навчити школярів естетично сприймати літературні твори,виявляти їх художню своєрідність, розглядати в контексті розвитку  загальнолюд-ської  культури та національних культур різних країн і народів;

- виховувати в учнів патріотизм, повагу до національних традицій різних культур;

-  здійснювати адаптивне гнучке планування викладання зарубіжної літератури;

- розробити програму компенсації освітніх втрат школярів;

- сприяти розвитку  індивідуальної освітньої траєкторії учнів;

- оцінювання учнів проводити відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»

 Презентація ТУТ:

Немає коментарів:

Дописати коментар