пʼятницю, 15 квітня 2022 р.

 

          Адаптивність п’ятикласників –

      одна з передумов успішної реалізації    

  Дерстандарту НУШ на уроках зарубіжної

   літератури та основ  християнської етики    

 

     Дистанційне освітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей D#08Tmistechko

 

Дистанційне освітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей D#08T’ зібрало вчителів зарубіжної літератури та основ християнської етики міста Тернополя у модельно - діяльнісній локації 14 квітня 2022 року.

Уроки літератури та основ християнської етики – фундамент людської моралі. Саме вони є будівничими храму людського. «Тепер, коли ми навчилися літати в повітрі, як птахи, плавати під водою, як риби,нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на землі, як люди» (Бернард Шоу).

Корективи у шкільне життя внесла війна. Кожен учасник освітнього процесу, немов оголений нерв. Дуже непросто швидко перебудуватись та мобілізуватись у нових умовах. Особливі складності виникнуть у майбутніх п’ятикласників – нушенят. Про адаптивність як одну з передумов успішної реалізації Держстандарту НУШ велась мова на Дистанційному освітньому трансфер-містечку інноваційних можливостей. Консультант ТКМЦНОІМ , психолог, супервізор Несмашна Галина розкрила особливості адаптації п’ятикласників у нових умовах, наголосила на психологічній готовності педагогів до змін та інновацій.

Про особливості модельних програм для курсів морально - духовного спрямування та вибір їх учителями ОХЕ розповіла консультант, супервізор ТКМЦНОІМ Ковальчук Л.М. На жаль,

основи християнської етики як предмет відсутній у 5 класі. Як нагадування, сьогодні особливо актуальними стали слова Антуан де Сент-Екзюпері : « Є лише одна проблема – одна-єдина у світі – повернути людям духовний зміст, духовні турботи...» Думаю, що МОН України мало би доповнити перелік модельних програм з курсу і прогрифувати програму « ДУХОВНІСТЬ І МОРАЛЬ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА» для 5–6 класів для закладів загальної середньої освіти.

(Автори: Жуковський В. М.,Сіданіч І. Л., Грищук Д. Г.,

Губеня І. І., Лахман Н.М.)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар