Інструментарій та техніки
формувального оцінювання
Одним із
найважливіших аспектів педагогічної діяльності є оцінювання здобутих
результатів, в ході якого можна встановити успішність і ефективність
навчального процесу. В умовах переорієнтування шкільної освіти на
компетентнісну парадигму перед учителями постало завдання зміни традиційних
підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів і розширення інструментарію
оцінки. Педагог
має опанувати методи і прийоми, що
дають змогу оцінювати предметні, метапредметні й особистісні результати школяра на різних етапах навчального
процесу. Ці завдання покликане розв’язати формувальне (внутрішнє) оцінювання.
Про
інструментарій та техніки формувального оцінювання йшлося на 7 освітньому
трансфер – містечку інноваційних можливостей у формувально – коригуючій локації
вчителів зарубіжної літератури та основ християнської етики.
https://docs.google.com/presentation/d/1SrdTUelSOALzddUvHWK9nSTIx5NklEO_/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар