![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNTT7P7BD1LiQNZwZlAjSOSJsRrwY8koXtcc3zHYmBRHoDR7WdHOQGQDB2BpUHVBvbhbn9ojQyMzv8SwxE8Q_iqUbOeoC_5-KcOL2sJYg8ucJ_-yJY5UGNMMHN_viIhmgybDg-9vBFgMZD/s320/IMG-13b6634442bda4e8453b0884d4222dd2-V.jpg)
Освітнє трансфер – містечко інноваційних можливостей
Локація вчителів зарубіжної літератури
Використання цифрових технологій у поточному, формувальному та підсумковому оцінюванні в умовах дистанційного навчання
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjT0ijQkvzOCpXE1yImAPcr5ShcZsqTEE9zdw8WPd9o-laEWwxEGoMjbg7HE9JMUjbiJE5tiAcYaybwf8g7aU9_eN_Vgr5bfHEQg_k7I31S82pVN0iwmcyVGULL_6lvAbjqMwbRAjEQVfwB/s320/IMG-8a349f1318b68c34b1294bf9c84466c1-V.jpg)
В
умовах, коли змінюється освітня стратегія, професійна компетентність вчителя
набуває надзвичайної актуальності.
«Учитель приречений бути компетентним»,- писав Карл Юнг. «Скільки б ти
не жив, усе життя слід навчатись»,-слова Сенеки
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2hQGp9JtGvttTIwUkiFUaGDPYjaAzeZESZhUmv8lpwZEX41yPwip1jZb6Pyi9MFFL9I6iYPC1WrtZkBb22pjxwjtpiBK8S4Zcegpfs9IxEux95O_uTk6ZvkXx073fztmFxwajzCLWK8Vx/s320/IMG-808af240e6fbe05fbe7f335a7dffcded-V.jpg)
Готовність вчителів зарубіжної літератури
використовувати цифрові технології у поточному, формувальному та підсумковому
оцінюванні в умовах дистанційного навчання продемонструвало жваве обговорення
даного питання під час проведення Освітнього трансфер – містечка інноваційних
можливостей 19 травня.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhigObmb5bdVGXTHONwZeTUWeWpLKRWUlQLMcYZjepd08piF1sj4sX1xl_tRu03RHMf6jb6hKJv7ZJ9hA6tTAn7K8DMgVpEU8VgrjWKmv3HOfFTzPF61GqRT7jDg37IqowJYPnuAu83zeZw/s320/IMG-42f86d417de321d48eb6e4aad218dcea-V.jpg)
Педагогам запропоновані методичні рекомендації щодо оцінювання праці
учнів у нових умовах навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар