Віра і наука – надуманий конфлікт
Розкрити
важливість пізнання природи Бога для укріплення віри та виховання духовних
цінностей учнів через цілісне сприйняття світу, проаналізувати взаємозв’язок
понять «віра» та «розум» в контексті різних форм пізнання – мета чергової зустрічі
вчителів основ християнської етики міста Тернополя.

«Я не можу
зрозуміти вченого. Який не визнавав би Вищого розуму у всій системі
світобудови, так само як не міг би зрозуміти богослова. Який заперечував би
прогрес науки. Релігія і наука є
сестрами». Вернер Браун
«Хто може споглядати
дивний порядок Всесвіту, керованого Богом, без прагнення до споглядання понад
усе Самого Творця». Ньютон Ісаак
Тому дуже дивує те,що зараз ми стикаємось з таким шаленим супротивом щодо викладання основ християнської етики у школах.Прислухайтесь до свого сумління!Воно підказує нам:
Немає коментарів:
Дописати коментар