Віра і наука – надуманий конфлікт
Розкрити
важливість пізнання природи Бога для укріплення віри та виховання духовних
цінностей учнів через цілісне сприйняття світу, проаналізувати взаємозв’язок
понять «віра» та «розум» в контексті різних форм пізнання – мета чергової зустрічі
вчителів основ християнської етики міста Тернополя.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNqvPmROqqxGKO8BemR0Xa4-t0EuaHSVSJpYSRrp2sjMV97pTZcFwnYID9R9_n7uXy6iVATXFS-vn_xM0OerXBiezlj_ktwVktxV33HnVZVA10Dg8_im09q7eJGu_t6RKsyHxFkY5ECJXR/s320/20191008_105917.jpg)
«Я не можу
зрозуміти вченого. Який не визнавав би Вищого розуму у всій системі
світобудови, так само як не міг би зрозуміти богослова. Який заперечував би
прогрес науки. Релігія і наука є
сестрами». Вернер Браун
«Хто може споглядати
дивний порядок Всесвіту, керованого Богом, без прагнення до споглядання понад
усе Самого Творця». Ньютон Ісаак
Тому дуже дивує те,що зараз ми стикаємось з таким шаленим супротивом щодо викладання основ християнської етики у школах.Прислухайтесь до свого сумління!Воно підказує нам:
Немає коментарів:
Дописати коментар