пʼятницю, 15 лютого 2019 р.





            Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як вчили вчора, ми крадемо у наших дітей  завтрашній день .    Джон Дьюї
Як зробити так, щоб уроки зарубіжної літератури були цікавими і легкими для дітей покоління « Z»,яким має бути сучасний урок, що таке «тексти нової природи» ,їх особливості і використання на різних етапах уроку - коло питань методичного кластеру для вчителів зарубіжної літератури з проблеми: «Сучасні європейські  технології освіти у  викладанні зарубіжної літератури».
                   ВИХІД ЗНАЙДЕНО:
  З УЧНЯМИ «НОВОЇ ГРАМОТНОСТІ» -
                 «ТЕКСТИ НОВОЇ ПРИРОДИ»
А що Ви знаєте про» тексти нової природи»?Спробуйте оцінити свої знання з даної проблеми за допомогою запропонованих тестових завдань:
1.Що таке тексти «нової природи»:
а) соціальні мережі, електронні тексти з гіперпосиланнями, тексти, які містять у собі аудіовізуальні фрагменти, інфографіку ;
б) тексти творів, які вивчаються вперше;
в) лінійні друковані тексти.
2.Хто такі «цифрові аборигени»:
а) ті,що вміють добре рахувати;
б)ті, хто народився і виріс в оточенні комп’ютерів;
в) ті, хто не володіє компютерними технологіями.
3.Правильно вказано на особливість текстів «нової природи» у рядку: (2 від.)
а) лінійні друковані тексти;
б) розвиток форм зворотнього зв’язку;
в) відмова від лінійності в побудові і сприйнятті тексту.
4.Плейкаст – це:
а) різновид електронної тематичної листівки з аудіо-, відео- та візуальними ефектами;
б) книжка або папка будь – якої форми і з будь – якої теми, із вкладеними в неї в  оригінальний спосіб різноманітними міні – книжками, малюнками…;
в)фотографія чи картина, на якій розміщено художній текст.
5.Віршокартинка – це:
а) методологія презентації коротких доповідей;
б)фотографія чи картина, на якій розміщено художній текст;
в) різновид електронної тематичної листівки з аудіо-, відео- та візуальними ефектами;
6.Хмарка слів – це:
а) візуальна інформація і смислове навантаження – сам текст;
б)  різновид електронної тематичної листівки з аудіо-, відео- та візуальними ефектами;
в) фотографія чи картина, на якій розміщено художній текст;
Під час проведення методичного кластера вчителі зарубіжної літератури ознайомились з досвідом роботи Ничипорук Людмили Євгенівни з даного питання і спробували самостійно створювати «тексти нової природи».

Рекомендації:1.Опрацюватистаттю А.-М.І.Богосвятської «Практика роботи з текстами» нової природи» на уроках літератури», ж-л «Зарубіжна література в школах України», №6, 2018 рік.


Немає коментарів:

Дописати коментар