Емоційний інтелект як складова наскрізних умінь
школяра НУШ
Емоційна
грамотність, емоційний інтелект, емоційна спритність, емоційна компетентність – ці словосполучення
об’єднує одна велика тема ЕМОЦІЇ. Кожного дня ми відчуваємо певні емоції. Але
чи вміємо розуміти власні емоції або емоції іншої людини? Чи вміємо управляти
емоціями?
Емоційний
інтелект – це здатність розуміти, усвідомлювати і управляти власними емоціями,
своєю мотивацією, думками і поведінкою, регулювати свій емоційний стан, а також
це вміння управляти емоційними станами інших людей, помічати їхні актуальні
потреби, співпереживати і розвивати їхні сильні сторони.
Розвиваючи
свій емоційний інтелект, ми стаємо уважніші до себе, своїх відчуттів, бажань і
потреб, водночас, це дозволяє нам краще розуміти інших людей, відчувати їхні
потреби, мотиви, поведінку.
Дослідження
ізраїльського психолога Рувера Бар-Она підтверджує, що рівень емоційного
інтелекту зростає з отриманням життєвого досвіду і може зростати з віком, проте
ми можемо розвивати емоційний інтелект вже сьогодні.
Питання
аналізу та використання навчальних матеріалів та педагогічних стратегій для
навчання школярів конструктивно керувати
своїми емоціями запропонувала Гордіюк Надія, консультантТКМЦНОІМ.
Презентація ТУТ:
Немає коментарів:
Дописати коментар