Педагогіка партнерства як основа формування
інноваційного освітнього простору
Як налагодити співпрацю між учасниками освітнього процесу? Як зробити так, щоб батьки стали активними учасниками шкільного класного життя? Як створити цікаве і безпечне освітнє середовище для школярів? Про ці та інші проблеми велась розмова на вебінарі класних керівників.
Перегляд відео «Притча про довгі
ложки» змотивував присутніх до роздумів про педагогіку партнерства, про вирішення
насущних проблем.
Шляхи, форми і методи розвитку педагогічного партнерства в українських школах розглянуто на прикладах окремих педагогічних ситуацій. Запропонована система ігор – активаторів на батьківських зборах:рольова гра «Машинка», «Паперовий літачок», «Продовж речення». Присутні обговорили постулати педагогіки співробітництва: відповідаль-ність, рівність,добровільність,довіра і повага.
Педагогіка партнерства важлива і незамінна з огляду на те,
що:
По-перше,
сприяє створенню атмосфери, в якій найкраще розкривається потенціал кожного
учня, формується його ініціативність і креативність. А це – один із ключових
активів сучасного світу.
По-друге,
партнерство задовольняє потребу в значимості і приналежності та зменшує рівень
стресу, що, зрештою, допомагає інтелекту працювати ефективніше.
По-третє,
такий формат стосунків найкраще готує молодих людей до професійної діяльності і
ролі активного громадянина у відкритому світі.
Презентація ТУТ:
Немає коментарів:
Дописати коментар