Нова українська школа є школою радості, де читають найкращі книжки світу, де відкривають радість життя і пізнання. Прихід НУШ у 5 клас збігся з важким випробуванням – війною, яка зробила неабиякий відбиток на душах не лише дорослих, але й дітей. Як не зламатись?Не впасти під тягарем війни і залишитись Людиною? Ці та інші запитання стоять гостро перед кожним з нас. А перед педагогами, яким доручено дітей, особливо.
Відповідно
до Держстандарту їм надана академічна свобода: вибір модельних програм і
підручників, створення власної програми і календарного планування,
інструментарій формувального оцінювання. Кожен педагог обирає свій шлях
досягнення очікуваних результатів.
Настав час
цілковитої перебудови мислення педагога, його діяльності. Складання навчальної
програми вчителем – перший сміливий крок у реалізації запропонованих модельних
програм. Тому під час зустрічі детально опрацювали структуру навчальної
програми і календарне планування.
Зміни чекають
дітей та їх вчителів на уроках зарубіжної літератури у 6-11 класах. Затверджено
та надано гриф МОНу (наказ від 03 серпня 2022 року №698) програмі «Зарубіжна
література 6-9 класи. Відповідно до оновленої програми виведено творчість російських письменників.
Учасники методичного кластеру, саме таку
форму роботи обрала,опрацювали елементи
навчально – діяльнісних ігор на уроках словесності.
Переконана, що високий професіоналізм
вчителів зарубіжної літератури, їх життєва мудрість і любов до дітей
сприятимуть успішному навчанню учнів у «Школі радості».
Рекомендації фаховим
підрозділам (зарубіжна література) шкіл в умовах переходу до Нової української
школи
І. Оновлення викладання предмету через:
- синтез інноватики та традицій ( наскрізна
цифровізація);
- роботу в режимі
креативної педагогіки;
- організацію
самопізнання, саморозвитку й самореалізації особистості учня у процесі
освітньої діяльності;
- спрямованість на
нове бачення змісту, цілей, педагогічних технологій,засобів контролю, оцінювання
результатів навчання учнів.
ІІ.У викладанні зарубіжної літератури забезпечувати:
-
дотримання
єдиного орфографічного і мовного режиму;
-
розвиток
творчих здібностей, компетентностей і наскрізних умінь учнів;
-
упровадження
освітніх інновацій, передового педагогічного досвіду;
-
формування
читацьких інтересів школярів
ІІІ. В умовах дистанційного навчання використовувати цифрові сервіси та онлайн – інструменти,
які урізноманітнюють освітній процес, створюють можливості для розвитку творчої
активності учнів.
Компетентнісно – діяльнісний підхід до навчання є основою спроможності людини успішно жити та діяти в суспільстві
Немає коментарів:
Дописати коментар