Духовний
розвиток здобувачів освіти:
виклики
сьогодення
та шляхи їх вирішення
Питання ролі духовно – морального
виховання у формуванні гармонійного розвитку особистості школяра Нової
української школи розглянули на серпневій методично – консультаційній зустрічі
вчителі основ християнської етики та етики (5 клас).
Програма методичного кластера
№ з\п |
Тема виступу |
Спікери |
Регламент |
1. |
Відкриття |
Литвинюк Галина Іванівна, директор Тернопільського комунального методич-ного центру
науково – освітніх технологій і моніторингу |
3 хв. |
2. |
Благословення і привітання учасників методичного заходу |
О.Іван Зозуля,голова комісії з питань освіти Тернопільсько- Зборівської
Архиєпархії УГКГ |
3хв. |
3. |
Алгоритм педагогічної діяльності учителя основ
християнської етики та етики у 5 класі НУШ |
Ковальчук Любов Методіївна, консуль-тант ТКМЦНОІМ |
10хв. |
4. |
Духовний розвиток здобувачів освіти: виклики сьогодення
та шляхи їх вирішення |
Сіданич Ірина Леонідівна, завідувач кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти
навчально – наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет
менедж-менту освіти» НАПНУ, доктор педагогічних наук, професор |
10хв. |
5. |
Презентація навчальної програми та посібника
«Духовність і мораль в житті людини і суспільства» для 5 класу НУШ |
Рогова Олена Георгіїв-на, професор кафедри філософії КЗВО «Дніпровська академія неперервної
освіти Дніпропетровської обласної ради, кандидат педагогічних наук |
10 хв. |
6. |
Рекламно – інформаційний блок |
|
3хв. |
7. |
Презентація навчально – методичного комплексу з основ
християнської етики для 5 класу НУШ. Навчальна програма курсу за вибором,
посібник з основ християнської етики |
Жуковський Василь Миколайович, доктор педагогічних наук, про-фесор Національного
університету «Острозька академія» |
10хв. |
8. |
|
Павлова Оксана Вік-торівна,учитель – ме-тодист, учитель основ християнської етики,
зарубіжної літератури КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
№18 Ма-ріупольської міської ради, Донецької об-ласті, кавалер ордену святої
великомучениці Катерини |
10хв. |
9. |
Робочий зошит як
компонент навчально – методичного комплексу до вивчення основ християнської
етики за навчальною програмою курсу за вибором «Основи християнської етики.
5-6 класи для ЗЗСО» |
Мудрик Лілія Євгенів-на,консультант центру виховної роботи, захис-ту прав дитини та гро-мадянської
освіти Тер-нопільського обласного комунального інституту післядипломної
педагогічної освіти |
10хв |
10. |
|
Жаровська Ніна Вік-торівна,учитель української мови та літератури, основ хрис-тиянської
етики Тер-нопільського навчально – виховного комплексу «Загальноосвітня школа
І – ІІІ ступенів – правовий ліцей №2 |
10хв |
11. |
Посібник для вчителя. Особливості сучасного уроку основ
християнської етики у НУШ на прикладі уроку «Ісус і діти». Вимоги до вчителя
в контексті НУШ. |
Самолюк Ганна Сте-панівна, вчитель основ християнської етики, заступник директора
з навчально – виховної роботи опорного навчального закладу «Заводська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
10хв. |
12. |
Траєкторія професійного розвитку вчителя основ
християнської етики та етики (5 клас) |
Бербека Василь Володимирович, член громадської ради при Міністерстві освіти, директор
благодійного фонду «Живи Україно», магістр педагогічних наук, викладач
предметів духовно – морального спрямування |
10 хв. |
Щиро вдячна усім виступаючим за підготовку програм, підручників, посібників. Надіюсь, що і в майбутньому наша співпраця буде плідною і результативною.
Презентація ТУТ https://docs.google.com/presentation/d/1WpnWi2bnGSXplUC9sZz8my9cRcpdYWW8/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Вивчення основ християнської
етики та етики у 5 класі спрямовувати на:
- - розвиток й активізацію пізнавальної
діяльності учнів;
- - поєднання знань різних предметів для
формування комплексу
понять;
- - спонукати учнів до творчої самостійної
діяльності щодо формування
умінь і навичок;
- - застосовувати активні та інтерактивні
методи навчання;
- - створювати ситуації успіху;
- - практикувати проблемні та дослідницькі
методи навчання;
Немає коментарів:
Дописати коментар