Добавьте подпись |
Шановні колеги!
Прожили ми перший тиждень
такого довгожданого навчання. Півроку без вчителів, однокласників, без
невгамов-ного дзвінка на урок…Якими будуть наші вихованці? Ці та багато інших
питань виникало у кожного з нас. Та найбільше хвилювало одне: «З чого починати?
Який рівень залишкових знань школярів?» Після діагностичних уроків рекомендую
провести підсумок за запропонованою методикою усім відомої А.М.Богосвятської.
На парті наклеїти наліпки трьох
кольорів:зелений,жовтий, червоний.
Коли діти приходять на урок, вони розсідаються в три групи,в залежності від того, як вони самі
розцінюють свої знання з повторення вивченого під час дистанційного навчання.
Ті учні, які сідають в зелену
групу, отримують один набір завдань і почина-ють працювати самостійно. Їм допомога
вчителя не потрібна. Вони тему добре зрозуміли і розібралися.
Ті, які обирають жовту
групу, розуміють, що для них тема в цілому ясна і доступна, але треба
іноді запитати уточнення у вчителя.
І ті діти, які сідають до червоної
групи, потребують допомоги вчителя. Можливо, вони не впоралися з
домашньою роботою; у них багато запитань з нової теми. І вчитель більшу частину
уваги, зворотнього
зв’язку буде нада-вати
їм. Проста ідея. Можливо, багато хто з вас про це знає і систематично
використовує. Учні таку кольорову диференціацію приймають, оцінюють самі себе
адекватно.
І головне, діти не бояться сказати, що вони нічого не зрозуміли,
а сміливо за потреби йдуть до червоної групи. Там вони не сидять тихо, не
відводять очі: «Хоч би мене не запитали». Вони відкрито сигналізують, що хочуть
розібратися в темі, і отримують вчасний зворотній зв’язок.
Більше можна дізнатись у Натхненнику А.М.Богосвятської https://bogosvyatska.com/
Немає коментарів:
Дописати коментар