четвер, 17 вересня 2020 р.

                  На допомогу класному керівнику                    

                                  Орієнтовна пам’ятка   

            для організації дистанційного навчання

 1. ЄДИНА НАВЧАЛЬНА ПЛАТФОРМА І МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЇ. У школі узгодьте, які інструменти і кошти будуть використовуватися для різних предметів. Переконайтеся, що у вас і ваших учнів є доступ до необхідних технологій.

 2. ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що ситуації в сім’ях можуть відрізнятись. Дуже ймовірно, що в сім’ях є діти різного віку і тільки один доступний електронний пристрій для роботи. Сім’ї повинні планувати свій режим навчання, але водночас не можна змушувати всіх бути в мережі одночасно, наприклад, о 9:00.

3. РЕГУЛЯРНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ.

Установіть регулярне спілкування з батьками - те, як учитель буде зв’язуватися з учнем та батьками та як батьки будуть інформувати вчителя про процес навчання дитини. У багатьох школах це забезпечує класний керівник.

 4. У КОЖНОГО УЧНЯ РІЗНІ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАННЯ.

Обставини в кожній родині можуть відрізнятися. Якщо немає іншої можливості, підтримуйте зв’язок телефоном; для навчання використовуйте також підручники та друковані навчальні матеріали.

 5. СКЛАДІТЬ ЩОТИЖНЕВИЙ ПЛАН НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ.

Розробіть навчальну програму, узгоджену між усіма вчителямипредметниками. Запропонуйте учням щотижневий план занять із розподіленим часом для роботи онлайн, план самостійної роботи, читання та консультацій.

 6. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ не означає проведення уроків лише в режимі онлайн. Важливо, щоб в учнів були чіткі інструкції щодо завдань, які необхідно виконати, був доступ до навчальних матеріалів. Регулярний зворотний зв’язок про досягнуті результати важливий, але не слід його вимагати щодо кожного завдання. Підбір кожним учителем своїх інструментів може спричинити розгубленість серед учнів і зробити процес навчання ще більш повільним.

 7. ПОТРІБНО ВИКОРИСТОВУВАТИ НАЯВНІ НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ.

 Використовуйте наявні навчальні матеріали: підручники, цифрові ресурси, відео, телепрограми, експрес-уроки, буктрейлери, художні фільми. Не створюйте власний новий матеріал у великих обсягах.

8. УЧНЯМ ПОТРІБНО БІЛЬШЕ ЧАСУ, щоб опанувати програму дистанційно. Рекомендують зменшити обсяг навчального матеріалу на 30-40% у середніх класах і принаймні на 20% у старших.

9. КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ має відбуватися також в особливих формах: тестування в режимі онлайн, літературні диктанти, творчі та нестандартні завдання. При виконання контрольних та письмових робіт учні копіюють відповіді з різних сайтів. Тому саме творчі завдання ( створені вчителем) дають можливість об’єктивно оцінити учня.

10.ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що необхідно надати певний час для онлайнконсультації з можливістю індивідуального спілкування з учнями, у яких є додаткові питання і які потребують роз’яснень учителя, коментарів або заохочення.

http://koippo.in.ua/arhiv/mvisnuk/mv_56.pdf?fbclid=IwAR09_aQGh1czVlAHexy-BoaBOkcGaPcKQ9M9FbPojANubcZt8UFDleixQOE

Немає коментарів:

Дописати коментар