Віра і наука – надуманий конфлікт
Розкрити
важливість пізнання природи Бога для укріплення віри та виховання духовних
цінностей учнів через цілісне сприйняття світу, проаналізувати взаємозв’язок
понять «віра» та «розум» в контексті різних форм пізнання – мета чергової зустрічі
вчителів основ християнської етики міста Тернополя.
Характерною ознакою сучасного життя є
шалений темп розвитку, пізнання до-сягнень цивілізації. Часто не задумуємось
над тим, з якою метою вони приходять у світ, чи не принесуть шкоду. В по-лоні
науки не замислюємось над сенсом життя, над кате-горіями Вічності. Людина
завжди стоїть на межі духов-ного і фізичного. На щастя ми живемо у час, коли
релі-гія і наука не є ворогами і твердо переконані в тому, що людина має два
крила: віру і розум. Саме про це дуже цікаво виклав у своїй ілюстрованій лекції
вчитель основ християнської етики ТЗОШ №15 Стець Андрій Іванович. До речі,за
фахом він фізик – оптик.
«Я не можу
зрозуміти вченого. Який не визнавав би Вищого розуму у всій системі
світобудови, так само як не міг би зрозуміти богослова. Який заперечував би
прогрес науки. Релігія і наука є
сестрами». Вернер Браун
«Хто може споглядати
дивний порядок Всесвіту, керованого Богом, без прагнення до споглядання понад
усе Самого Творця». Ньютон Ісаак
Тому дуже дивує те,що зараз ми стикаємось з таким шаленим супротивом щодо викладання основ християнської етики у школах.Прислухайтесь до свого сумління!Воно підказує нам:
Немає коментарів:
Дописати коментар