вівторок, 29 жовтня 2019 р.



                  Міжрегінальний інтегрований семінар
                              із вчителями - словесниками

          
17-18 жовтня 2019 року у Тернополі проходив міжрегіональний інтегрований семінар «Методична мобільність як умова підвищення педагогічної майстерності вчителя - словесника»,
на який були запрошені педагоги з Новоукраїнки Кіровоградської області. Роботу розпочали  у Маріїнському духовному центрі  села Зарваниця, де обговорили питання формування духовного світу особистості школяра на уроках словесності. Мали цікаву катахетичну зустріч з отцем М.Медюхом. Хресна дорога при свічках привела  прочан в  унікальний комплекс копій споруд Святої землі «Український Єрусалим».
            Педагоги побували у Тернопільській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №3, Українській гімназії імені Івана Франка, загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №28, навчально-виховному комплексі «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука»..
Учителі – словесники Тернополя охоче ділилися своїми напрацюваннями, планами та ідеями, розповідали про реалізовані та розпочаті проєкти..
          Кандидатка філологічних наук, методистка ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. представила гостям напрацювання з теми «Оцінювання рівнів сформованості компетентностей учнів основної школи на уроках словесності». Зустріч пройшла в атмосфері творчості та доброзичливості.
 Педагогічна майстерня від учителя зарубіжної літератури Борщук Л.М. («Роль кабінету зарубіжної літератури у формуванні читацької компетентності школяра») та авторки підручників Зарубіжна література Міляновської Н.Р. ( «Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури») – це справжня майстерня формування читацької компетентності в учнів, любові до книги, мистецтва, слова, предмету. Були подарунки, обмін думками, побажання.        Майстер-клас Ковальчук Л.М., методистки ТКМЦНОІМ  «Біоадекватний інструментарій у роботі вчителя-словесника» переконливо продемонстрував, що така технологія сприяє зростанню мотивації учнів до навчання, інтересу до предмета літератури, розвитку творчих здібностей, а також здібностей до самопізнання, самооцінки, формуванню цілісного мислення учнів і на цій базі високої духовності, моральності, гармонійної особистості, яка здатна жити, мислити, працювати у гармонії з природою, собою, суспільством, бути стійкою у різних життєвих ситуаціях без нанесення шкоди людству і природі; розкриттю внутрішнього «я» дитини. Навчання таким чином дає здоров’язберігаючий і здоров’явідновлювальний ефект.

Немає коментарів:

Дописати коментар