вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Інтерактивна школа


Міжрегіональна інтерактивна школа сучасного вчителя - філолога

У справжнього вчителя – найважче і найрадісніше життя,трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і вічно вдосконалювані інструменти, якими він діє на людську душу.
                                                                                В.О.Сухомлинський
    

      Відповідно до міського комплексно – цільового проекту «Філологічний Олімп» 27 – 28 вересня 2018 року з метою обміну досвідом відбулось засідання регіональної інтерактивної школи вчителів зарубіжної літератури та психологів міста Тернополя та Вінниці з проблеми : «Формування фахової і психологічної готовності вчителя – філолога до реалізації концепції «Нова українська школа».
     Про методичну мобільність як умову підвищення педагогічної майстерності вчителя свідчить палітра заходів запропонованих вінницькими педагогами :    
 - майстер – класи: «Нова українська школа: сучасний урок літератури в житті учня цифрового покоління», «Використання інноваційних форм навчання на уроках словесності»;
-інформ – тест «Модернізація філологічної освіти в контексті Нової української школи»;


-психологічні тренінги: «Модель взаємодії вчителя – філолога та психологічної служби в Новій українській школі»; Профілактика емоційного вигоряння»;
Воркшоп «Гра сенсів» (визначення командних цінностей).
    Майстер – класи  учителів – філологів із учнями Калинівської  ЗОШ №1 (не з тими, яких навчають) переконливо засвідчили про високий педагогічний професіоналізм та систему знань учнів.

Прекрасна  Калинівська школа…Мудрий педагогічний колектив, креативна дирекція,розумні діти...незабутня гостинність – перша сторінка нашого перебування у Вінниці. Тут живе національний дух. Міцно вкоренились інтерактивні технології, педагогіка співробітництва.  Це праця, яка перейшла у творчість.

Нам пощастило побувати у КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».  Відрадно, що методисти  академії  тісно співпрацюють зі школами області,є модераторами змін, вмілими координаторами педагогів. Про це свідчить ґрунтовний виступ Лариси Василівни Коваленко,завідувача відділу української мови і літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури,кандидата педагогічних наук  академії.

Незабутнє враження залишив тренінг «Кольоровий асоціативний експеримент у психодіагностиці ставлення особистості до навчання та професійної діяльності», проведений Марією Валеріївною Яцюк, доцентом кафедри психології ,кандидатом психологічних наук академії. Усі присутні мимоволі задумались над поняттями «Я і мій освітній простір», «Я і світ»…
День був настільки насичений різноманітністю, що ніхто з присутніх не втомився. Подбали вінничани і про цікавий відпочинок. До глибини душі були ми вражені відвідуванням костелу Діви Марії Ангельської  та феєричного світло – музичного фонтану «Roshen».
Друга сторінка перебування у Вінниці – ознайомлення з системою роботою Першої, так з любов’ю говорять про «Гуманітарну гімназію №1 імені М.І.Пирогова» і педагогічні працівники ,і гімназисти. Воркшоп «Гра сенсів» і тренінг «Профілактика емоційного вигоряння», проведені соціальним педагогом та психологом школи стали для нас своєрідною пам’яткою – навігатором у професійній діяльності.

Екскурсія у бібліотеку – музей М.Стельмаха – заключний акорд педагогічної симфонії інтерактивної школи. Мов незабутні «Гуси – лебеді», пролетіли у наших душах дні спілкування з однодумцями,педагогами Вінниці. Дуже хочемо вірити,що час подарує нові сторінки зустрічей.




Немає коментарів:

Дописати коментар