Міжрегіональна інтерактивна
школа сучасного вчителя - філолога
У справжнього
вчителя – найважче і найрадісніше життя,трепетно хвилююча і болісно складна
творчість, незбагненно тонкі і вічно вдосконалювані інструменти, якими він діє
на людську душу.
В.О.Сухомлинський
Відповідно до міського комплексно – цільового проекту
«Філологічний Олімп» 27 – 28 вересня 2018 року з метою обміну досвідом відбулось
засідання регіональної інтерактивної школи вчителів зарубіжної літератури та
психологів міста Тернополя та Вінниці з проблеми : «Формування фахової і
психологічної готовності вчителя – філолога до реалізації концепції «Нова
українська школа».
Про методичну мобільність як умову підвищення
педагогічної майстерності вчителя свідчить палітра заходів запропонованих
вінницькими педагогами :
- майстер – класи:
«Нова українська школа: сучасний урок літератури в житті учня цифрового
покоління», «Використання інноваційних форм навчання на уроках словесності»;
-інформ – тест «Модернізація філологічної освіти в
контексті Нової української школи»;
-психологічні тренінги: «Модель взаємодії вчителя –
філолога та психологічної служби в Новій українській школі»; Профілактика
емоційного вигоряння»;
Воркшоп «Гра сенсів» (визначення командних цінностей).
Майстер –
класи учителів – філологів із учнями
Калинівської ЗОШ №1 (не з тими, яких
навчають) переконливо засвідчили про високий педагогічний професіоналізм та
систему знань учнів.
Прекрасна Калинівська
школа…Мудрий педагогічний колектив, креативна дирекція,розумні діти...незабутня
гостинність – перша сторінка нашого перебування у Вінниці. Тут живе
національний дух. Міцно вкоренились інтерактивні технології, педагогіка
співробітництва. Це праця, яка перейшла
у творчість.
Нам пощастило побувати у КВНЗ «Вінницька академія
неперервної освіти». Відрадно, що
методисти академії тісно співпрацюють зі школами області,є
модераторами змін, вмілими координаторами педагогів. Про це свідчить ґрунтовний
виступ Лариси Василівни Коваленко,завідувача відділу української мови і
літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури,кандидата
педагогічних наук академії.
Незабутнє враження залишив тренінг «Кольоровий
асоціативний експеримент у психодіагностиці ставлення особистості до навчання
та професійної діяльності», проведений Марією Валеріївною Яцюк, доцентом
кафедри психології ,кандидатом психологічних наук академії. Усі присутні
мимоволі задумались над поняттями «Я і мій освітній простір», «Я і світ»…
День був настільки насичений різноманітністю, що ніхто з
присутніх не втомився. Подбали вінничани і про цікавий відпочинок. До глибини
душі були ми вражені відвідуванням костелу Діви Марії Ангельської та феєричного світло – музичного фонтану
«Roshen».
Друга сторінка перебування у Вінниці – ознайомлення з
системою роботою Першої, так з любов’ю говорять про «Гуманітарну гімназію №1
імені М.І.Пирогова» і педагогічні працівники ,і гімназисти. Воркшоп «Гра
сенсів» і тренінг «Профілактика емоційного вигоряння», проведені соціальним
педагогом та психологом школи стали для нас своєрідною пам’яткою – навігатором
у професійній діяльності.
Екскурсія у бібліотеку – музей М.Стельмаха – заключний
акорд педагогічної симфонії інтерактивної школи. Мов незабутні «Гуси – лебеді»,
пролетіли у наших душах дні спілкування з однодумцями,педагогами Вінниці. Дуже
хочемо вірити,що час подарує нові сторінки зустрічей.
Немає коментарів:
Дописати коментар