понеділок, 5 грудня 2016 р.

Краса


                                                              Краса боятися незвична,

                                                      Бо звикла вірити, що вічна...






Живемо у непростий час бездуховності. У 50 – х роках ще не відомий світові як визначний педагог наш співвітчизник В.О.Сухомлинський, відповідаючи тим, хто суспільний прогрес вбачав лише в освоєнні космосу,успіхах електроніки і кібернетики, в «Листах до сина» пророче сказав: «Якщо не поліпшиться виховання,ми наплачемося з математикою,електронікою і космосом…найголовніший засіб самовиховання душі – краса. Красу у широкому розумінні – і мистецтво,і музика, і сердечні відносини з людьми». Це застереження не було почуте вчасно. Тому проблеми духовного розвитку людини сьогодні, по суті, стали однією з умов виживання суспільства.
Важливу роль у творчому розвитку особистості школяра  відіграє мистецтво. Його використання в процесі навчання створює можливості для гармонізації емоційних і логічних компонентів діяльності учнів,реалізації їх твор-чого потенціалу. Як відо-мо, кожен вид мистецтва має особливі механізми впливу на особистість: музика - гармонію звуків; живопис - лінію, барви, сюжет. Уроки з худож-ньої культури – гармоній-не поєднання всіх видів мистецтв, філігранний ключик у формуванні дитячих душ.
Мистецько – практичний семінар  учителів з художньої культури «Джерельця творчості» відбувся у Тернопільській загальноосвітній школі  І – ІІІ ступенів №16 ім. В.Левицького. Семінар проходив у формі арт –кафе, тому програмою семінару передбачене оригінальне  мистецьке меню (план проведення семінару. Творчі смаколики:
« А ля пріма» - інтерв’ю з художником; вальс – суфле «квіткове натхнення» - картина, що оживає; «живописні різносоли» - «Асоціації»; «Філософська солонка» - «Коло думок»; поетичний коктейль  «Емоційний квінтет» - різновиди сенканів; театральне асорті;  кіно – десерт «Тепло осінньої осені».
Господарі семінару: Скалій Н.В. і  Безкоровайна І.В. зуміли створити для учасників семінару справжнє мистецьке свято.
 

Група дітей – журналістів взяла інтервю у молодого художника Безкоровайного Валентина. З його слів ожили,заговорили  прекрасні картини. Митець розкрив історію народження своїх живописних полотен.
 Учасники семінару «смакували філософську» солонку, створюючи «коло думок» про те, як народжується мистецький шедевр. Людина, яку надихнули ніжні звуки чудової мелодії, неперевершений спів поезії чи незабутній,  різнобарвний слід пензля на полотні,  справді здатна на  великі справи.
Образотворче мистецтво є одним із способів формування естетичної свідомості учнів. Важливо,щоб діти не лише правильно сприймали мистецтво, а й світ зокрема.
    Учителі художньої культури плідно працювали в групах, складаючи нетрадиційні види сенкану: корона і метелик.

 На семінарі учителі художньої культури поспілкувались з однодумцями,поповнили джерельця творчості  новими інтерактивними методами проведення уроків, а власні душі збагатили енергією добра і великим бажанням засівати у дитячі серця розуміння Мистецтва.

Немає коментарів:

Дописати коментар