Навчально – діяльнісні ігри
на
уроках зарубіжної літератури
Гра супроводжує людину протягом усього життя, протягом усього існування людства. Граючись, ми навчаємось взаємодії з соціумом, вмінню будувати відносини з людьми. Гра допомагає виявляти витримку, терпіння та передбачає успішну взаємодію з оточуючим світом. У дитини є жага гри, і потрібно її задовольняти. Необхідно не тільки дати їй час пограти, а й заповнити цією грою все життя дитини. Все її життя – це гра. Під час гри дитина вивчає та розуміє світ, в якому вона живе.
Як писав В. О. Сухомлинський: « Я тисячу разів
переконувався, що наповнюючи світ фантастичними образами, створюючи ці образи,
діти відкривають не лише красу, але й істину. Без казки, без гри дитина не може
жити. Без казки оточуючий світ перетворюється в красиву, але все ж намальовану
на полотні картину. Вона змушує цю
картину ожити. Казка - це свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої
думки і мови».
Про це велась розмова на вебінарі «Навчально – діяльнісні
ігри на уроках зарубіжної літератури».
Учителі познайомились з Круглою інтегральною методикою проведення ігор, асоціативними
картами, кубиками Рорі.
Мета: розкрити роль і місце навчально – діяльнісних ігор в
освітньому процесі як основу формування
особистості школяра.
Завдання:
- поглибити й
розширити знання педагогів про
дидактичні принципи організації ігор та вимоги до їх проведення;
- сформувати практичні
навички використання навчально – діяльнісних ігор в освітньому процесі.
Рекомендації вебінару
Завдання вчителя при підготовці і
проведенні ігор
1.Добираючи
ігри, продумуючи ігрову ситуацію, необхідно обов’язково поєднувати два елементи
– пізнавальний та ігровий.
2.Створюючи
ігрову ситуацію відповідно до змісту програми, вчитель повинен чітко спланувати
діяльність учнів, спрямовувати її на досягнення поставленої мети.
3. Готуючись до
уроків,заздалегідь підготувати необхідний дидактичний матеріал, продумати
послідовність ігрових дій, організацію учнів, тривалість гри, контроль,
підведення підсумків і оцінювання.
4. Проводити
ігри, створювати ігрові ситуації важливо на кожному уроці. Це особливо
стосується 5 класу – перехідного періоду, коли учні ще не звикли до тривалої
напруженої діяльності.
5.Гра на уроці не повинна проходити стихійно, вона має бути
чітко організованою і цілеспрямованою. Насамперед учні повинні засвоїти правила
гри. Загальні правила мають бути єдиним для всіх ігор.
Немає коментарів:
Дописати коментар