Цифрові техніки
формувального оцінювання
в сучасній українській школі
Основна
ідея традиційної школи, яку часто не озвучують, але саме вона є основою дій
педагога — все треба контролювати. Хто не виконав домашнє завдання, хто не
заповнив щоденник, хто не вивчив вірш, хто не розв’язав рівняння. Головний інструмент, який сьогодні використовують для
контролю, — оцінка.
На практиці після оголошення оцінок часто спостерігаємо в учнів багато негативних емоцій, іноді сльози, ствердження “у мене нічого не виходить!” або кидання зошитів з викликом “взагалі робити не буду!”, втрату довіри до себе. Чи свідчить така реакція дітей про розвиток? Чи додає їм енергії, що так потрібна для подальшого руху?
Дитина,
яка вчиться у звичайній школі, відчуває дамоклів меч оцінки постійно. Які
почуття це у неї викликає? Які цінності формує? Які навички розвиває? Сказати про
позитив важко!
На зміну традиційному оцінюванню
приходить формувальне - оцінювання для
навчання. Це система з величезною кількістю методів і прийомів, під час якого
діти мають можливість ідентифікувати свої сильні і слабкі сторони, зосередитися
на тих навичках, що потребують удосконалення.
На занятті 9 ТРАНСФЕР-МІСТЕЧКА ІННОВАЦІЙНИХ
МОЖЛИВОСТЕЙ – 2022 у формувально –
діяльнісній локації вчителі
зарубіжної літератури та основ християнської етики познайомились з техніками формувального
оцінювання,розробленими Академією розвитку особистості (Анна – Марія
Богосвятська, місто Львів). Спробували окремі техніки власноруч, усвідомили
необхідність навчати учнів принципів і способів самооцінки та бажання
покращення власних результатів.
Вихідна рефлексія заняття свідчить про те, що
присутні успішно засвоїли запропонований матеріал, а вчитель зарубіжної
літератури Тернопільської класичної гімназії Клименко Марія Василівна отримала
приз - « Емодзі - стікери» для
інтерактивного зошита.
Придбати «Цифрові техніки формувального оцінювання»
та « Емодзі – стікери» можна за адресою
https://bogosvyatska.com/
Презентація ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар