Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як навчали вчора, ми вкрадемо в наших дітей завтра. Джон
Дьюї, американський філософ
Щоб успішно працювати з дітьми
«мережевого розуму», вчителю потрібно постійно працювати над удосконаленням
свого фахового рівня. Уміння навчатись протягом життя – одна з головних навичок
ХХІ століття.
Сучасні
вимоги до освітнього процесу передбачають нові підходи не лише до оцінювання
досягнень учнів, а й ефективні форми оцінки педагога. Семінар – тренінг
«Траєкторія професійного розвитку вчителя зарубіжної літератури як вектор
успіху» наглядно продемонстрував актуальність даної проблеми. Учасники зустрічі
активно обговорювали шляхи формування професійних компетентностей, напрями моделювання
індивідуальної освітньої траєкторії педагога.
Власним баченням даного питання поділились вчителі зарубіжної літератури: Олієвська О.П. (ТЗОШ №11), яка розповіла про роль музейної педагогіки у формуванні компетентностей школяра, розкрила скарбницю особистих талантів , які сприяють її професійності: вишивка та виготовлення ляльок - персонажів з літературних творів;
Сидій А.О (ТЗОШ №19), учасниця конкурсу "Учитель року- 2019" у номінації "Зарубіжна література" ділилася досвідом роботи з проблеми: "Роль біоадекватної технології у формуванні ключових компетентностей школяра".
Вчителі познайомились з новою класифікацією уроків та їх структурою.
Презентація ТУТ
https://drive.google.com/file/d/1dsEAXgHPy-3_W4qFKehjtfhAhJiF1D8g/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар