Формуємо траєкторію професійного розвитку
Оцініть власні уміння і навички! Потрібна допомога чи консультація?
Пропозиції, прохання...надсилайте на електронну адресу
Kovalchukluba61@gmail.com
Діагностичний
опитувальник педагога щодо рівня організації навчально-освітнього процесу
Мета: виявлення
утруднень вчителів зарубіжної літератури при організації методичної діяльності.
Референтна група: вчителі із педагогічним стажем
роботи від 0 до 35 років і більше.
Термін проведення: вересень, січень
Бланк опитувальника
1. Прізвище, ім’я, по батькові ___________________
2.
Який предмет викладає ___________________
3.
Педагогічний стаж ___________________
Самооцінка вчителя |
|||
Відчуваю утруднення |
Володію питанням |
Можу допомогти колегам |
|
1. Цільовий компонент |
|
|
|
Визначення мети уроку |
|
|
|
Визначення мети позакласного заходу |
|
|
|
Визначення мети планування |
|
|
|
Визначення мети будь-якої діяльності |
|
|
|
2. Змістовий компонент |
|
|
|
Засвоєння ідей і понять науки (у рамках предмета, що викладається) |
|
|
|
Оволодіння змістом підручника |
|
|
|
Оволодіння новітніми методичними прийомами, технологіями |
|
|
|
Оволодіння передовим досвідом навчання |
|
|
|
Робота з літературою за спеціальністю |
|
|
|
Робота з літературою з методики |
|
|
|
3. Проектований компонент |
|
|
|
Розподіл матеріалу теми за уроками |
|
|
|
Складання плану, конспекту уроку |
|
|
|
Підбір теоретичного матеріалу до уроку |
|
|
|
Підбір системи задач і вправ |
|
|
|
Підбір діагностичного матеріалу |
|
|
|
Вибір форм і методів навчання |
|
|
|
Вибір структури уроку |
|
|
|
4. Організаційний компонент |
|
|
|
Постановка мети уроку і забезпечення сприйняття її учнями |
|
|
|
Організація сприйняття того, що вивчається |
|
|
|
Організація осмислення навчальної інформації |
|
|
|
Організація закріплення і застосування на практиці отриманих знань |
|
|
|
Організація власної діяльності на уроці |
|
|
|
Організація колективної діяльності на уроці |
|
|
|
Поєднання індивідуальної і групової діяльності учнів |
|
|
|
Підтримання необхідного темпу уроку |
|
|
|
Організація індивідуально-диференційованого підходу до учнів |
|
|
|
Використання елементів проблемного навчання: створення проблемної ситуації; висування гіпотези; логічний доказ її. |
|
|
|
Навчання учнів: прийомам планування; самоконтролю; прийомам скорочення записів; раціональній витраті часу; умінням висловлювати свою думку; прищеплення навчальних навичок, специфічних для даного предмета |
|
|
|
Володіння методикою проведення навчальних занять: перевірка підсумків попередньої роботи; презентація нового матеріалу; практика під керівництвом учителя; незалежна самостійна практика учнів; самоконтроль і самооцінка результатів роботи; узагальнення навчального матеріалу; визначення домашнього завдання; підбиття підсумків заняття |
|
|
|
5. Контрольно-оціночний компонент |
|
|
|
Визначення з кожної теми обов’язкового для учнів обсягу знань, умінь та навичок відповідно до рівнів навчальних досягнень |
|
|
|
Структурування завдань для тематичної атестації |
|
|
|
Застосування критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів |
|
|
|
Визначення форми проведення тематичної атестації |
|
|
|
Методика проведення різних форм тематичної атестації |
|
|
|
Обґрунтування виставлених оцінок |
|
|
|
Дотримання такту при виставленні оцінок |
|
|
|
Організація корекційної роботи за результатами тематичної атестації |
|
|
|
Форми проведення повторної атестації |
|
|
|
Самоконтроль |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар