Сучасний класний
керівник – провідник освітніх змін
Результативною діяльність класного керівника можлива лише за умови чіткого планування виховної роботи в класі. Чітко структуроване планування допомагає визначити цілісну виховну систему, проектувати розвиток усього колективу класу і окремих його членів.
Планування виховної діяльності потребує від класного керівника передусім аналізу стану справ в учнівському колективі, ознайомлення з передовим досвідом і рекомендаціями психолого-педагогічної науки. Учасникам семінару для класних керівників
«Сучасний
класний керівник – провідник освітніх змін» запропоновано декілька моделей планування роботи з
класом. Акцент зроблено на плануванні виховної роботи під час дистанційного
навчання.
Федоруц Микола Васильович, заступник
директора з виховної роботи ТЗОШ №4 запропонував учасникам власне бачення
організації роботи класного керівника. Розроблений ним «Щоденник класного
керівника» дістав загальне схвалення усіма учасниками зустрічі.
Пропоную для використання окремі розділи
«Щоденника…» (за погодження з автором).
Структура
щоденника класного керівника
1.
Режим роботи школи на навчальний рік
-
Виховна проблема, над якою працює школа;
-
методична тема класного керівника;
-
розклад дзвінків;
-
робота шкільної їдальні, порядок харчування учнів;
-
робота спортивних секцій;
-
робота гуртків, клубів, студій, факультативів.
2.
Розклад уроків класу
3.
Розклад уроків класного керівника
4.
Зайнятість учнів у позаурочний час
5.
Планування виховної роботи класу
-
характеристика класу;
-
завдання на навчальний рік;
-
помісячне планування;
-
тематичні класні години;
-
звіт про стан виконання виховної роботи класу (травень).
6.
Планування роботи на канікулах
7.
Відомості про учнів пільгових категорій
8.
Робота з учнями, які мають особливості в поведінці
9.
Робота з батьками. План проведення батьківських зборів
10. Відвідування уроків
у своєму класі
11. Видача (здача)
підручників учнями класу
Роботагуртків, клубів, студій, факультативів
Назва |
Початок і
закінчення роботи |
|||||
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
субота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАЙНЯТІСТЬ
УЧНІВ _______ КЛАСУ У ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЧАС
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
Назва секції, гуртка |
Місце знаходження секції, гуртка (шкільний – Ш, позашкільний
- ПШ) |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
Планування виховної
роботи на місяць____________
№ з/п |
ЗАХОДИ |
ФОРМИ РОБОТИ (ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ) |
ДАТА |
1.
|
Проведення (ГКК) годин класного
керівника |
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
2.
|
Виховні заходи за планом (класні, загальношкільні) |
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
3.
|
Поїздки, екскурсії, культпоходи |
|
|
|
|
||
|
|
||
4.
|
Робота з обдарованими школярами
(загальношкільні, міські, обласні, Всеукраїнські конкурси, змагання,
олімпіади, конференції) |
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
5.
|
Ціннісно-орієнтаційна
діяльність, формування: - сімейних, - патріотичних, - морально-естетичних, громадянських цінностей та цінностей Хартії вільної людини |
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
6.
|
Бесіди з дитячого травматизму |
|
|
|
|
||
7.
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
||
|
|
||
8.
|
Відвідування учнів удома |
|
|
|
|
||
9.
|
Робота з батьками |
|
|
ЦИКЛОГРАМА
З ПОПЕРЕДЖЕННЯ УСІХ ВИДІВ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
Циклограма проведення комплексу
занять
№ з/п |
Зміст бесід |
Загальна кількість годин |
Місяці |
||||||||
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
|||
Кількість годин |
|||||||||||
1.
|
Правила дорожнього руху |
10 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2.
|
Правила пожежної безпеки |
10 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3.
|
Запобігання отруєнням |
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
1 |
4.
|
Правила безпеки під час користування газом |
4 |
|
1 |
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
5.
|
Правила безпеки з вибухонебезпечними приладами |
6 |
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
1 |
1 |
6.
|
Правила безпеки на воді |
5 |
1 |
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
7.
|
Правила безпеки користування електроприладами та поблизу джерел
електроструму |
4 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
1 |
Годин разом |
41 |
5 |
5 |
4 |
6 |
4 |
2 |
5 |
4 |
6 |
Немає коментарів:
Дописати коментар