САМООЦІНКА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
САМОЦІНКА - ОЦІНКА САМОГО СЕБЕ, СВОЇХ ДОСТОЇНСТВ І НЕДОЛІКІВ
Індикатор | Потребує покращення | Задовільний | відмінний |
Учитель підтримує різноманітні інтер-претації предмета обговорення | Вимагає формаль-ного повторення правильних відповідей | Погоджується з деяки-ми різними відповідями. | Зазвичай підтри-мує погоджєься |
|
|
|
|
ІІ.Класне середовище, створене вчителем, відповідає змісту, принципам, потребам інтерактивної навчальної діяльності й методам, що потрібні на уроці .
Індикатор |
Потребує покращення |
Задовільний |
відмінний |
Учитель створює умови у класній кімнаті для по-треб уроку і спря-мовує ефективну групову діяльність учнів |
Визнає в класі тільки такий порядок, коли учні сидять рядами; не створює умови для урізноманітнення діяльності |
|
Постійно змінює умовив класі від- повідно до певної діяльності |
Учитель прагне, щоб роботи учнів демонструвались у кабінеті чи інших місцях навчально-го простору школи, на настінних виставках |
Рідко організовує виставки праць учнів |
Часто дає учням можливість демонструвати результати ро- боти в класі |
Зазвичай, дає учням можливість демонструвати результати роботи у класІ та в школі |
|
|
|
|
ІІІ. Учитель створює умови для ефективного навчання учнів змісту за державною програмою.
Індикатор |
Потребує покращення |
Задовільний |
відмінний |
Педагог намагається досягти засвоєння змісту програми, застосовуючи різні методи навчання, щоб гаРАНТУВАТИ оптимальні навчальні результати |
Проводить УСІ уроки одним тим самим способом, не урізнОма-нітнює сферу діяльності |
|
Зазвичай використовує методи активного та ІНТЕРАКТИВНОГО на-вчання, різноманітні засоби навч |
|
|
|
|
Іv.Учитель використовує активне й інтерактивне навчання
Індикатор |
Потребує покращення |
Задовільний |
відмінний |
Учитель використовує методи активного навчання
|
Використовує лекції майже весь час |
|
Рідко читає лекції, зазвичай, дає мож- ливість учням відповідати на питання своїх одно-класників |
Педагог застосовує поєднання фрон-тальНОгрупової, парної та індиві-дуальної роботи |
Учні на всіх уроках беруть участь лише у фронтальній активності |
Учні інколи працюють у па- рах та малих групах |
Учні зазвичай працюють у парах і малих групах |
Викладач готує ре- тельний регламент для кожної активності |
Не готує регла- мент, не розуміє особливостей уроку та потреб учнів |
Часто керує ча- сом відповідно до особливостей уроку та потреб учнів |
Постійно планує час відповідно до особливос-тей уроку та потреб учнів |
за пОМЕТУН О. доктор
педагогічних наук, професор України, Київ
Немає коментарів:
Дописати коментар