Освітнє трансфер – містечко інноваційних можливостей
Локація вчителів зарубіжної літератури
Використання цифрових технологій у поточному, формувальному та підсумковому оцінюванні в умовах дистанційного навчання
Сучасна
парадигма освіти грунтується на особистісному, діяльнісному та компетентнісному
підходах до навчання. Посилення ролі особистісного чинника в засвоєнні
навчального матеріалу зумовило переосмислення не лише змісту освіти, а й
технологій контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. Компетентність
педагога – передумова запровадження підходу до оцінювання якості освіти учнів.
В
умовах, коли змінюється освітня стратегія, професійна компетентність вчителя
набуває надзвичайної актуальності.
«Учитель приречений бути компетентним»,- писав Карл Юнг. «Скільки б ти
не жив, усе життя слід навчатись»,-слова Сенеки
Готовність вчителів зарубіжної літератури
використовувати цифрові технології у поточному, формувальному та підсумковому
оцінюванні в умовах дистанційного навчання продемонструвало жваве обговорення
даного питання під час проведення Освітнього трансфер – містечка інноваційних
можливостей 19 травня.
Учителі
зарубіжної літератури Яциковська Н.(ТЗОШ №28), Михайлова О. (ТУГ) поділились
досвідом роботи використання тестових технологій як виду контролю на різних
платформах.
Педагогам запропоновані методичні рекомендації щодо оцінювання праці
учнів у нових умовах навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар