Згідно з Державним
стандартом базової і повної загальної середньої освіти,Концепцією національно –
патріотичного виховання молоді методична робота з
вчителями зарубіжної літератури у І
семестрі 2016-2017 н.р. була спрямована на реалізацію особистісно
орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів у викладанні предмета.
Учителі зарубіжної
літератури працювали над виконанням міського комплекно - цільового проекту «Філологічний Олімп», завданням якого є
розвиток педагогічної майстерності
учителів зарубіжної літератури, виявлення і запровадження елементів передового
педагогічного досвіду; сприяння
входженню молодих педагогів у професійну діяльність; здійснення
моніторингу навчально-виховної діяльності; створення належних ефективних умов
для професійного росту педагогів.
Відповідно до плану роботи ТКМЦНОІМ, реалізації міського
комплексно – цільового проекту «Філологічний Олімп» у рамках відзначення 25 – річчя запровадження
предмета «Зарубіжна література» для вчителів проведено науково – методичну
конференцію: «Соціалізація особистості школяра на уроках зарубіжної літератури
в умовах євроінтеграції», на яку були запрошені: професор, завідувач кафедрою
світової літератури Інституту філології Київського університету імені Бориса
Грінченка, президент Української асоціації викладачів зарубіжної літератури
Ковбасенко Юрій Іванович; Анна – Марія Богосвятська, кандидат філологічних
наук, доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти, член – кореспондент НАПН України; Міляновська Ніна
Равілівна – автор підручників та посібників із зарубіжної літератури, видавець
журналу «Зарубіжна література» Дмитро Лебедь.
Про святкування 25 – річчя
розповідається на сторінках журналу
«Зарубіжна література» №11, №12.
З метою активізації
інтересів школярів до вивчення зарубіжної літерату- ри, вивчення
елементів літературного краєзнавства, формування пошуково – дослідницьких навиків для учнів 8 – 11класів проведено літературний фотоквест, який
продемонстрував вміння учнів використовувати знання у нестандартних ситуаціях,
вміння швидко орієнтуватися у літературознавчому матеріалі. Матеріали
фотоквесту опубліковані у журналі
«Зарубіжна література» №11.
Члени журі
відзначили високий рівень підготовки учасників Конкурсу учнівських наукових міні - досліджень, індивідуальність
стилю творчих робіт та презентацій, проведену велику попередню дослідницьку
роботу, аналіз та філософське узагальнення зібраного матеріалу, продуманість
формипрезентацій і виступів учнів під керівництвом учителів зарубіжної
літератури.
За підсумками тижня видано наказ.
З метою розробки моделі професійного розвитку
вчителя – словесника,здатного
сприймати нововведення та готового до активної роботи в інноваційному
освітньому просторі в умовах мінливого світу на базі ТНВК – ШЛ імені Н.Яремчука
проведено засідання Школи авторських
ініціатив.
Для реалізації завдань нових освітніх стандартів (8
клас) :
• організувала роботу семінару – тренінгу, на заняттях якого
розглянули нові теми та підходи до
вивчення зарубіжної літератури;
• «Видавнича студія»
підготувала електронний методичний посібник конспектів уроків та презентацій до
них (8 клас).
З метою налагодження системи роботи вчителів зарубіжної
літератури з пи-тань розвитку зв’язного мовлення школярів :
-
налагодила роботу творчої групи вчителів для розробки
методичних рекомендацій, конспектів уроків з
розвитку зв’язного мовлення.
-
провела семінар – тренінг « Сучасні підходи до
формування системи роботи вчителя зарубіжної літератури з питань розвитку зв’язного мовлення школярів»
( на базі ТЗОШ №19).
-
підготувала
і провела показовий урок з розвитку зв’язного мовлення у 8класі для вчителів міста.
Взяла участь у Всеукраїнському конкурсі «На
крилах зарубіжної літератури» у номінації «Вчительське осяяння». У журналі
«Зарубіжна література» №1 опублікований
конспект мого уроку розвитку зв’язного мовлення у 8 класі: «Сюжети
священних книг у світовому мистецтві».
З метою систематизації ППД освітян Тернополя за
2016 рік створила міні – каталог « Їх досвід визнано кращим».
Проблеми духовного розвитку людини
сьогодні, по суті, стали однією з умов виживання суспільства. Важливу роль у
творчому розвитку особистості школяра
відіграють уроки художньої
культури. Мистецько – практичний семінар
учителів з художньої культури «Джерельця творчості», який відбувся у Тернопільській загальноосвітній
школі І – ІІІ ступенів №16 ім.
В.Левицького, продемонстрував нові форми проведення уроків художньої культури.
Семінар проходив у формі арт – кафе.
Немає коментарів:
Дописати коментар