пʼятниця, 26 травня 2023 р.

 

                    Педагогічна діяльність учителя 

    зарубіжної літератури як обєкт діагностики

 


Проблема діагностики педагогічної діяльності вчителя надзвичайно актуальна і важлива для вирішення питань вдосконалення викладання і системи неперервного підвищення кваліфікації вчителів.

                     Очікувані результати від діагностики


-         Виявлення нових підходів та ідей в оцінюванні професійної майстерності педагогів;

-         знаходження шляхів підвищення професійної майстерності педагогів в освітньому процесі;

-         створення методичних рекомендацій щодо підвищення професійної майстерності педагогічних працівників.

 

           Методичні рекомендації  щодо підвищення професійної

                       майстерності педагогічних працівників

При  підвищенні професійної майстерності педагогічних працівників потрібно передбачити такі напрями:

-         удосконалення й поповнення знань з предмета;

-         ознайомлення з найбільш визначними досягненнями;

-   розвиток педагогічних, психологічних і методичних знань, вмінь та методичні знахідки для апробації у власній педагогічній діяльності;

-    формування навичок роботи з новими технологіями;

- процес підвищення професійної майстерності, оволодіння сучасними технологіями навчання шляхом самоосвіти;

-  ефективне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності.

         Активне, творче та зацікавлене виконання наведених вище методичних рекомендацій дозволить учителеві підвищити ефективність та результативність діяльності в різних ситуаціях, поліпшити свою педагогічну майстерність, скласти план розвитку власної педагогічної культури, отримати задоволення від рівня саморозвитку і найголовніше – впливати на формування інтелектуальної духовно багатої творчої особистості, випускника Нової української школи.

Презентація ТУТ

https://docs.google.com/presentation/d/1yaODq52YzpRp3djU1fCBAcBTDqqFXhIT/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true


Немає коментарів:

Дописати коментар