Педагогічна діяльність учителя
зарубіжної літератури як об’єкт діагностики
Очікувані результати від
діагностики
-
Виявлення нових підходів та ідей в оцінюванні
професійної майстерності педагогів;
-
знаходження шляхів підвищення професійної
майстерності педагогів в освітньому процесі;
-
створення методичних рекомендацій щодо підвищення
професійної майстерності педагогічних працівників.
Методичні рекомендації щодо підвищення
професійної
майстерності
педагогічних працівників
При підвищенні професійної
майстерності педагогічних працівників потрібно передбачити такі напрями:
-
удосконалення й поповнення знань з предмета;
-
ознайомлення з найбільш визначними досягненнями;
- розвиток педагогічних,
психологічних і методичних знань, вмінь та методичні знахідки для апробації у
власній педагогічній діяльності;
- формування навичок роботи з
новими технологіями;
- процес підвищення професійної майстерності, оволодіння сучасними технологіями навчання шляхом самоосвіти;
- ефективне впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій в освітній діяльності.
Активне, творче та
зацікавлене виконання наведених вище методичних рекомендацій дозволить
учителеві підвищити ефективність та результативність діяльності в різних
ситуаціях, поліпшити свою педагогічну майстерність, скласти план розвитку
власної педагогічної культури, отримати задоволення від рівня саморозвитку і
найголовніше – впливати на формування інтелектуальної духовно багатої творчої
особистості, випускника Нової української школи.
Презентація ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар