Компетентнісно – діяльнісний підхід учителя НУШ
до викладання основ
християнської етики
та курсів
духовно – морального спрямування
Національна стратегія навчання та виховання підростаючого
покоління в Україні потребує впровадження нової освітньої парадигми, мета якої
полягає у всебічній підготовці молодої людини до життя в багатовимірному,
швидкоплинному світі. Сьогодні українське суспільство особливо
потребує повернення до джерел виховання на християнських моральних цінностях.
Їх запровадження в освітній процес є реальною
альтернативою бездуховності, економічній, політичній та моральній кризам.
Про компетентнісно
– діяльнісний підхід у викладанні предметів духовно – морального спрямування
велась розмова під час вебінару для вчителів основ християнської етики та етики
(5 клас). Компетентнісний підхід до навчання є основою нової парадигми освіти.
Діяльнісний підхід – вимога часу.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЕБІНАРУ
1.В основу вивчення основ християнської етики та етики(5 клас) покласти христоцентризм,
україноцентризм та дитиноцентризм через компетентнісно – діяльнісний підхід.
2.Предмети духовно-морального спрямування
викладати у школах лише за згодою батьків, що виражається у формі
письмової заяви.
3.У початковій школі навчальні
досягнення учнів з курсів за вибором оцінювати
вербально. У середній та старшій
школі - згідно з критеріями, передбаченими програмою.
4.До викладання
предмета «Основи християнської етики» необхідно залучити досвідчених педагогів,
котрі:
- моральними якостями і
поведінкою відповідають цьому призначенню, є для учнів прикладом, носіями
високої культури;
-
мають належні
теоретичні й практичні знання з предмета «Основи християнської етики»;
- зможуть забезпечити
дотримання міжконфесійної толерантності, виховання школярів в дусі поваги,
терпимості до віруючих усіх віросповідань.
Немає коментарів:
Дописати коментар