пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

 

Компетентнісно – діяльнісний    підхід учителя НУШ

       до викладання основ християнської етики

               та курсів

духовно – морального спрямування

 

 

             Національна стратегія навчання та виховання підростаючого покоління в Україні потребує впровадження нової освітньої парадигми, мета якої полягає у всебічній підготовці молодої людини до життя в багатовимірному, швидкоплинному світі. Сьогодні українське суспільство особливо потребує повернення до джерел виховання на християнських моральних цінностях. Їх запровадження  в освітній процес є реальною альтернативою бездуховності, економічній, політичній та моральній кризам.                                                       

           Про компетентнісно – діяльнісний підхід у викладанні предметів духовно – морального спрямування велась розмова під час вебінару для вчителів основ християнської етики та етики (5 клас). Компетентнісний підхід до навчання є основою нової парадигми освіти. Діяльнісний підхід – вимога часу.


          Присутня на вебінарі СІДАНИЧ ІРИНА ЛЕОНІДІВНА, завідувач кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти навчально – наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПНУ , доктор педагогічних наук, професор наголосила трьох основних постулатах у компетентнісно – діяльнісному підході на уроках основ християнської етики: христоцентризм, україноцентризм, дитоноцентризм.


       Досвідом роботи з даного питання поділилась САМОЛЮК ГАННА, вчителька основ християнської етики, авторка багатьох методичних посібників з предмету. Наголосила на ролі духовності та високому професіоналізмі особистості вчителя, на інноваційних підходах до викладання предметів духовно – морального спрямування. Учасники вебінару активно працювали із запропонованими Ганною Степанівною вправами, які сприяють формуванню духовності школярів.

                                   РЕКОМЕНДАЦІЇ  ВЕБІНАРУ

1.В основу вивчення основ християнської етики та етики(5 клас) покласти христоцентризм, україноцентризм та дитиноцентризм через компетентнісно – діяльнісний підхід.

2.Предмети духовно-морального спрямування  викладати у школах лише за згодою батьків, що виражається у формі письмової заяви.

3.У початковій школі навчальні досягнення учнів з курсів за вибором оцінювати вербально. У середній та старшій школі  - згідно з критеріями, передбаченими програмою.

4.До викладання предмета «Основи християнської етики» необхідно залучити досвідчених педагогів, котрі:

-    моральними якостями і поведінкою відповідають цьому призначенню, є для учнів прикладом, носіями високої культури;

- 
мають належні теоретичні й практичні знання з предмета «Основи християнської етики»;

-    зможуть забезпечити дотримання міжконфесійної толерантності, виховання школярів в дусі поваги, терпимості до віруючих усіх віросповідань.

 ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТУТ:

  https://docs.google.com/presentation/d/1V8N09pFpI8mPMKf3kCActFnm_V9FTYlY/edit?usp=sharing&ouid=117268985661481783389&rtpof=true&sd=true  











Немає коментарів:

Дописати коментар