середа, 8 грудня 2021 р.

 

Учителі зарубіжної літератури Тернополя готуються зустріти «нушенят»

         Освіта України зараз живе найактуальнішим питанням: підсумки НУШ у початковій школі і впровадження Концепції в основній школі.

      Сьогодні ми розпочали роботу дискусійної платформи учителів зарубіжної літератури «Учитель – новатор». Мета дискусійної платформи –навчально – методичне забезпечення реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти.

        Фундаментом для роботи в адаптаційних 5-6 класах є  наступність в організації освітнього процесу у відповідності до Державного стандарту базової середньої освіти. Чому так важливо усвідомити, яку базу мають наші нушенята?

       У модельних навчальних програмах враховано основні здобутки початкової школи. При виборі творів для текстуального вивчення і теоретико – літерату-рознавчих понять враховано компетентності, які учні мають набути протягом навчання в початковій школі.

       Реалізація наступності в навчанні
досягається за рахунок узгодження змісту очікуваних результатів, видів навчальної діяльності та організаційно – методичного забезпечення в початковій та основній ланках освіти. 


        Вдячна за співпрацю своїй колезі Гордіюк Надії Мирославівні, консультантці ТКМЦНОІМ, тренерці НУШ,яка розповіла учасникам зустрічі про підсумки роботи НУШ у 1-4 класах та безперервність у впровадженні Концепції, провела тренінгові вправи,які спрямовують освітній процес на розвиток ключови
х компетентностей і наскрізних умінь школярів.

     

Немає коментарів:

Дописати коментар