Учителі зарубіжної літератури
Тернополя готуються зустріти «нушенят»
Освіта України зараз живе найактуальнішим
питанням: підсумки НУШ у початковій школі і впровадження Концепції в основній
школі.
У модельних навчальних програмах
враховано основні здобутки початкової школи. При виборі творів для
текстуального вивчення і теоретико – літерату-рознавчих понять враховано
компетентності, які учні мають набути протягом навчання в початковій школі.
Реалізація наступності в навчанні
досягається
за рахунок узгодження змісту очікуваних результатів, видів навчальної
діяльності та організаційно – методичного забезпечення в початковій та основній
ланках освіти.
Вдячна за співпрацю своїй колезі Гордіюк
Надії Мирославівні, консультантці ТКМЦНОІМ, тренерці НУШ,яка розповіла
учасникам зустрічі про підсумки роботи НУШ у 1-4 класах та безперервність у
впровадженні Концепції, провела тренінгові вправи,які спрямовують освітній процес на розвиток ключови
х компетентностей і наскрізних умінь школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар