Новий стандарт для 5-9
класів дозволить як інтеграцію, так і окремі предмети – інтерв’ю з розробником
Романом Шияном (фрагмент)
...Ми говоримо, що кожна галузь має свій компетентнісний потенціал – це наше ноу-хау – і так робить свій специфічний внесок
для тієї чи іншої освітньої галузі. Але водночас є відповідність
переліку галузей і ключових компетентностей. Це теж важливо – щоби
кожна компетентність мала свою галузеву гавань, де
може виразніше оприявнити себе.
– Я знаю, що команда з
напрацювання Стандарту мала суперечки зі спільнотою вчителів зарубіжної та
української літератур, які хвилювалися, що документ передбачає лише інтеграцію
цих предметів із мовами.
Так, у нас були довгі дискусії. Минулого четверга закінчилися
публічні консультації з питань впровадження Стандарту, які відбувалися за
регіональним принципом. Названі вами спільноти сповна використали цей майданчик
для проголошення свого занепокоєння.
Крім того, з ініціативи народної депутатки Ірини Констанкевич
паралельно відбувалися консультації з представниками цих спільнот за участі
провідних фахівців інституту літератури імені Тараса Шевченка НАН України. Ми
дійшли згоди – для назви галузі й додатків, де розкриваються результати навчання,
ми вживаємо таке уточнення: “українська мова, українська
література, зарубіжні літератури (у перекладі українською мовою)”.
Повний текст читайте ТУТ https://nus.org.ua/articles/novyj-standart-dlya-5-9-klasiv-dozvolyt-yak-integratsiyu-tak-okremi-predmety-interv-yu-z-rozrobnykom-romanom-shyyanom/?fbclid=IwAR2jtwZjPo_lVNTvA9AelZnmMEHfKU4d605PhoOblh587ZnT3khfBx81e0
Немає коментарів:
Дописати коментар