« Діти сьогодні хочуть сучасних, діти сьогодні хочуть креативних, діти сьогодні хочуть учителів, які
розуміють їх, в першу чергу».
Нова українська школа
Реалізація вектора успіху діяльності вчителя зарубіжної
літератури в умовах реформування освіти – тема чергового засідання школи авторських ініціатив учителів зарубіжної літератури.
Присутні мали змогу познайомитись з
досвідом роботи своїх колег, які активно запро-ваджують на уроках елементи
біоадекватної технології. Яциковська Н.Д., вчитель зарубіжної літератури ТЗОШ
№28, розповіла про роботу на таких уроках з образоном – основою біоадекват-ного
методу. Вчителі дізналися про такі типи образонів: асоціативні, конструктивні,
асоціа-тивно – конструктивні та метафоричні. Учасники зібрання спробували
самостійно створювати різного типу образони.
Досвідом роботи з питань створення
атмосфери розумово – інтелект-туального пошуку через систему вправ і завдань
ділилась вчитель зарубіжної літератури ТЗОШ №4 Стрижакова О.О. Присутні
створювали мисле- образи до запропонованих уроків.
Цікавим був виступ Івашко О.А.,вчителя
зарубіжної літератури ТЗОШ №27, яка розкрила суть досвіду з питання формування
життєвих компетентностей школяра через запровадження музейної педагогіки. У
ході виступу слухачі відстежували найактивніші музейно – педагогічні прийоми:
- прийом показу
– головний прийом і головний складник музейного заняття, що спрямовує увагу на
риси та ознаки предметів;
- прийом
коментування використовують тоді, якщо експонат демонструють у процесі
розвитку або руху.
- прийом руху:
за його допомогою пізнають музейний об’єкт і закріплюють знання, а увага
акцентована на окремих деталях;
- прийом
реконструкції полягає у відтворенні події або епохи шляхом образної
розповіді, за допомогою якої музейний педагог немовби робить слухача дійовою
особою якоїсь події, ситуації;
- прийом
локалізації подій характеризують особливо сильним емоційним впливом, що
полягає у «прив’язуванні» певної історичної події до певного місця;
- прийом порівняння
полягає в зіставленні різних ознак одного й того ж експоната або різних
об’єктів між собою.
- прийом цитування
дозволяє загострити інтерес слухачів на якомусь факті, події, явища, надає
більшої авторитетності висловлюванням педагога (за О. Карамановим).
Немає коментарів:
Дописати коментар