Засідання
авторської майстерні
Організація
роботи щодо літературної освіти учнів у школі не обмежу-ється
лише рамками уроку. Позакласна
робота сприяє поглибленню творчих здібностей та естетичних смаків учнів, їхній
самостійності та підвищенню читацької культури.Відкриває
перед учнями можливості такого злету: вони набагато краще починають вчитися,
охоче звертаються до додаткової літера-тури з предмету, в них з’являється
бажання до самостійної роботи з книгою, а плідність уроків літератури, в свою
чергу, в суттєвий спосіб визначається підвищеним інтересом до мистецтва. Позакласна робота стає своєрідною експериментальною
лабораторією творчості учителя літератури, де моделю-ються
нетрадиційні для навчального процесу, але відповідні до актуальної
соціокультурної ситуації форми спілкування з мистецтвом.
Для учителів зарубіжної літератури
міста Тернополя на базі ТНВК – ШЛ №6 ім Н.Яремчука (керівник Холодняк Н.В.)
організовано засідання авторської майстерні з питань організації позакласної
роботи.
Традиційними
у роботі словесників стали такі форми позакласної роботи: літературний гурток , шкільний театр, літературна
газета (радіожурнал), літературні вечори. У ТЗОШ №27 (вч.Івашко О.А.), ТЗОШ №16
(вч.Гордій Н.В,) добра налагоджена з питань літературного краєзнавства.
Учителі
зарубіжної літератури ТНВК – ШЛ №6 ім .Н.Яремчука : Гонташ Г.Є. та Холодняк
Н.В. поділились досвідом роботи запровадження
таких інноваційних форм
роботи як:
1.
Флешмоб «
Десятихвилинка для читання» .
2. Книжкове дефіле - урочисте проходження на сцені учасників дійства
у яскравих костюмах,які демонструють при цьому кращі книжки.
3.
Non – stop – захід, присвячений читанню віршів на одну тему,
одного автора або власних .
4.
Квілт – на банері чи плакаті розміщені відгуки про улюблені книжки.
5. Родовід
книжки- захід, присвячений народженню
книжки.
6. Літературна дегустація – популяризація книжок
різної тематики.
Незабутнє враження залишив шкільний музей « Літературних фігур» –
героїв із творів зарубіжної літератури.
Незабутнє враження залишив шкільний музей « Літературних фігур» –
героїв із творів зарубіжної літератури.
Заняття в авторській майстерні переконливо довело, що сучасний учитель не
боїться вчитися і змінюватися,брати ідеї в інших і трансформувати їх у своїй
діяльності. Систематичність в організації масових виховних форм дає змогу
домагатися…стабільного взаємозв’язку уроків зарубіжної літератури і позаурочних
занять.
Немає коментарів:
Дописати коментар