ОСВІТНЯ
МОДЕЛЬ ХХІ СТОЛІТТЯ
22 жовтня 2015 року відбулася
зустріч вчителів зарубіжної
літератури і художньої
культури з кандидатом
педагогічних наук, завкафедрою
Львівського інституту
післядипломної педагогічної
освіти , авторкою посібника «Як зробити смачний, ароматний, кольоровий
урок літератури» .
Анна – Марія розповіла присутнім про важливість і суть
біоадекватної технології у навчально – виховному процесі. Метою
біоадекватного навчання є
формування психологічного здоров*я дитини, мотивація
екологічного здорового типу
мислення, заснованого на
свідомому сукупному володінні
логічним (лівопівкульним) та образним
(правопівкульним) мисленням.
Саме двопівкульний тип
мислення може дати
людині цілісну картину
світу.
Богосвятська А.І. відносить
біоадекватні уроки до
уроків – фантазій, які «розкривають
творчість конкретного вчителя, його
талант на уроці – свято
краси, дива, таємницю».
Присутні приємно
вражені представленням нового
іміджу уроку: звуковий, кольоровий, смаковий, тактильний, візуальний, арома – імідж.
Ковальчук Любов
Методіївна,
Методист ТКМЦНОІМ
Немає коментарів:
Дописати коментар